Skapa affärer och få fler kunder med hjälp av digital marknadsföring och social försäljning!
Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential. Du får dessutom handfasta konkreta råd om hur du etablerar ditt företag på en rad plattformar för sociala medier – i syfte att öka försäljningen genom internet.
Författaren till båda böckerna är vår VD Henrik Björklund. Han är en nyfiken och driven person som kort och gott kände: “här finns det möjlighet att dela med oss av vår expertis!”. Han har dessutom lång erfarenhet av att använda digitala verktyg för att skapa affärer och kan det här med att vara pedagogisk. Under åren har han till exempel arbetat med att införa design- och affärssystem samt e-learning, men har nu landat i digital och social marknadsföring och projekt- och affärsutveckling. Hör gärna av dig till honom om du vill veta mer!
Fraktkostnad och bokmoms 6 % tillkommer. Betalning sker via angivet bankgiro i det kvitto som bifogas med leveransen.