Vi har under våren 2017 kompletterat vår kompetensbas genom att förstärka och utveckla vårt dotterbolag, Right Thing media. Detta genom att rekrytera bland annat Mikaela Ekström som Digital Media Planner (läs mer om Mikaela här!) och vår Director of Digital Media; Sarah Blank. Sarah kommer närmast från Vikingaskeppet Draken Harald Hårfagre där hon under nära två års tid ansvarat för kommunikationen. Tidigare har hon dock befunnit sig stadigt på svensk mark och varit på byråer som Scream och Forsman & Bodenfors.
Jag frågade Sarah om vad som utgör bra reklam:
“Det är svårt att hitta den perfekta reklamen. Den som vinner är den som är ärlig, uppseendeväckande, innovativ och personlig. Och som hittar rätt person, på rätt plats, med rätt budskap vid rätt tillfälle. Där budskapet stärks av medieplaceringen och vice versa. En riktigt bra är den Åkestam & Holst, Stop/Family och Starcom tillsammans skapade för Apoteket Hjärtat – Apolosophy. Det är ett bra exempel på när reklamidé och placering höjer budskapet och räcker längre.”
Med Sarahs brinnande intresse för resultatinriktad kommunikation som sträcker sig genom hela medielandskapet har vi nu täckt upp tre vitala kompetenser inom modern media och samtida marknadsföring. Våra tjänster backas nu upp av nischade experter inom sociala medier, displayannonsering och AdWords. Vi samarbetar, liksom innan, med de flesta och de bästa av mediekoncernerna och har ständigt annonser i en mängd av tidningar; både tryckt och digitalt.
Är ditt företag på jakt efter nya medielösningar? Grubblar du över vilken metod som lämpar sig bäst för dig och din produkt? Hör av dig till Sarah eller någon av våra Account Managers.
Fem snabba om Sarah:
Älskar smarta lösningar och kluriga idéer – ingenting är omöjligt
Ifrågasättande
Nyfiken!
Äventyrsjunkie
Friluftsnörd