En välbesökt Kunskapsfrukost!

Intresset för digital annonsering stort
Av Henrik Björklund 2 år sen

Idag är vi på Right Thing united lite extra glada, tacksamma och ödmjuka. Anledningen: en riktigt lyckad premiär för vårt event Kunskapsfrukost!

Igår morse vid 7.30 välkomnande vår VD Henrik Björklund ett 30-tal gäster till vårt kontor. Morgonens program bestod av en introduktion till Google Analytics av Tim Findlay, vår Digital Media Planner. Därefter gavs ordet till Ineta Švedarauskaitė, vår gäst från Adform. Ineta presenterade fördelarna med deras verktyg och varför det kan löna sig att samla digitala kampanjer under ett och samma tak. Därefter avrundade Andrea Hertli, Digital Media Manager hos oss, morgonen med att konkret visa hur vi jobbar med digitala kampanjer och ser till att kundernas pengar investeras på ett sätt som ger bästa möjliga ROI.

Det är med glädje vi idag fick ögna igenom alla utvärderingar som kommit in och konstatera att våra gäster helt klart ansåg det vara värt att lägga tiden på vår Kunskapsfrukost. Här är några av rösterna om frukosten:

”Mycket bra!”

”Mycket intressant och berikande på många sätt…”

”Bra arrangerat, trevligt”

Vi ser redan nu framemot nästa Kunskapsfrukost som äger rum den 28 april med temat B2B marknadsföring. Vill du säkerställa att du får information om nästa Kunskapsfrukost anmäl dig till vårt nyhetsbrev nedan. Eller hör av dig till någon av oss, eller följ oss på LinkedIn, Instagram och Facebook.

Ett stort tack till alla som deltog på vår premiär och vi önskar alla varmt välkomna i april!

Kategori:
  Right Thing