Att nå ut i bruset med content marketing

Kunskapsfrukost 21 februari
Frida EngströmAv Frida Engström 8 månader sen

Det här eventet är över.

I ett fragmenterat digitalt medielandskap har det aldrig varit så enkelt att nå ut men så svårt att få konsumenters uppmärksamhet. I denna föreläsning får ni höra både insikter, digitala trender men även förändringar som måste ske för att kunna kommunicera och marknadsföra oss effektivt idag och i en föränderlig framtid. 

I denna föreläsningen går vi igenom

    • Digitala trender för framtidens kommunikation>
    • Content Marketings betydelse för effektiv kommunikation
    • Vikten av data och kontext i ett fragmenterat medielandskap
  • Digital Empati i ett pushigt och konverteringsorienterat marknadsföringslandskap

Henric Smolak är CRO på Strossle och är en frekvent anlitad föreläsare när det gäller digitalisering, kommunikation och content marketing. Han driver Sveriges största digitala podd vid namn “Under 15” där han komprimerar kunskap på under femton minuter med nya gäster varje måndag.

Som alltid är morgonens event gratis, vi står för både kunskapen och frullen. Men då vi har ett begränsat antal platser så uppskattar vi om du anmäler dig så snart du har möjlighet – dock senast fredagen den 14:e februari…

Om du är intresserad av hur vår senaste Kunskapsfrukost såg ut – kika här!

Har du några tankar eller funderingar? Tveka i så fall inte att kontakta oss!

Kategorier:
  Right Thing, Sociala medier